Handmade Design Phone Case

 Oh sekarang ni aku ada satu aktiviti baru yang rancak dibuat. Iaitu reka design sendiri phone case menggunakan acrylic paint. Bukan senang ye kan main gan kaler-kaler ni. Silap mixing jadi buruk, satu lagi mmg kena ikut step by step. Itu pun Audreana duk tolong aku sekali, yes tolong kecahkan sekali. Satu dengan acrylic paint ni, warna2 dia lawa tapi leceh sikit sbb kalau xda skill memang gaya memberus tu akan susah la. Ni dah berkali kali cover phone aku duk lanyakkan. Ye la nak dapatkan hasil yg terbaik. Kut-kut boleh jual, so jadi business baru. kan aku dah nak bersara dalam dunia jurulatih ni. So kena la ada business baru yang boleh mengisi masa lapang aku. 

Sekarang ni aku nak terorkan diri dengan teknik brushing. Hauk gak lak bila baru nak belajar brushing ni. Satu la, kalau bab bab art ni, memang kena praktis, kena sabar, kena cuba banyak kali. Dia tak akan terus-terus jeng jeng jeng LAWA. ni salah satu design aku gan Audreana. yang ni aku belum sempat nak touch up balik warna yang terkeluar dari baseline tu. Soon aku akan mempelbagaikan lagi jenis warna yang lebih menarik perhatian. 



 

Comments

  1. prektis make perfect... bole usaha lagi untuk mendapatkan hasil yg terbaek

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

AMG

Leo oh leo