Leo oh leo

Tadi baru je dapat "text" dari Pat, emak kepada Leo.. Sapa leo ni? jeng jeng jeng..... Leo ni adalah salah satu student swimming yang aku buat. Baru je ngajar dia gan abg dia si Gaby. Tak sangka leo ni berdarah campur, ayah dia orang perancis, mak dia orang taiwan.

Yang penting aku memang suka ngajar dia ni. Dah la tak henti-henti bercakap (cakap mat saleh ok) tergugat aku sat dengan english dia. Dah la masa aku mengajar tu dia tak abis-abis macam anak koala. Asyik duk peluk aku. Dia takut lagi kot. 

Sekarang ni kan "summer break" untuk sekolah-sekolah international kat Malaysia ni. So kebanyakkan foreigner2 ni akan balik kampung mereka la selama sebulan.. So sebulan la aku xdapat jumpe si Leo ni. Pertengahan bulan ogos nanti la aku baru jumpe. Masa bulan puasa lak tu.. aiyakkkk.......

Ini la si Leo ....


Aku heran kenapa dalam pic ni dia tak nampak berapa "mix"

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Handmade Design Phone Case

AMG