Geram dengan orang parking merata rata??

Korang geram tak kalau ada pemandu yang parking sesuka hati parent diaorg? Kekadang boleh menyebabkan hati kita panas bagaikan air masak yang tengah mendidih.. apa perkara yang paling dasyat korang penah buat? Kalau aku, aku horn dan maki maki maki.. jangan tiru sama aku sebab ia adalah contoh yang tak baik. Dan ada juga yang meninggalkan nota kaki pada pemandu2 tersebut. Meh kita tgk sebahagian contoh nota kaki yang pemandu-pemandu tulis.. :)
















So korang lepas ni, pastikan korang parking betul-betul. Mana la tau kalau korang dapat nota kaki mcm ni... hahaha... kalu aku.. aku siap sign lagi kat nota kaki tu..

Comments

  1. manusia bodo yg tak tau parking. fucking jer tau...

    ReplyDelete
  2. fucking at monument... kekeke.. bantai je abe

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Handmade Design Phone Case

AMG

Leo oh leo