Lembu jadi harimau = Lemau

Aku dah lama nak buat entry pasal lembu jadi harimau ni. Bukan apa, mula mula aku memang confuse dengan lembu jadi harimau ni, kenapa aku confuse? Kejadian belaku setelah aku abis menonton wayang dekat Cineleisure The Curve. Abis memonton dan keluar untuk menghisap rokok. Pastu ternampak sekor lembu dekat depan aku. Aik pasal lembu ni badan ni kaler macam harimau, silap pandang ke or orang yang mewarnakan dia tu salah. Ataupun untuk menarik perhatian orang untuk kekedainya.. Mmm.. setelah beberapa bulan, ari tu aku kembali menonton wayang disitu, warna lembu tersebut telah bertukar. Harus bertukar, akan mengconfusekan pemikiran kanak-kanak. Yelah lembu tetapi warna badan warna harimau. LEMAU... 

Percayalah



Sudah bertukar kaler..

Popular posts from this blog

Handmade Design Phone Case

AMG

Leo oh leo