Alamak demam la pulak...

Err err.. demam la pulak.. bukan demam panas.. ni demam selsema. dah lama ok aku tak demam selsema ni. Dah ler salah satu demam yang paling aku tak suka. Tp kalu di ikutkan, Mana2 demam pun aku tak suka.. wakakka. Sebenarnya hari isnin lepas aku dah mula tak sedap tekak. Mungkin panas sangat kot. Ialah aku kan Raja lilin. Raja lilin ke? OMG.. hahaha.. mula-mula memang tekak rasa tak sedap, dan aku mungkin berfikir bahawa aku merokok banyak sangat kot. Hantam saje la. Sampai ler kemalam, Dengan adegan berkejar-kejar ke KLIA untuk mengucapkan Goodbye pada seorang kawan yang confirm migrate ke Melbourne Australia. 

Dengan kejadian kitaorang berkejar-kejar dari hartamas sampai ler speeding ke KLIA, last-last hahaha.. dia bukan dekat KLIA, tp dekat LCCT. Aiyak. Flight dia kul 10.30malam, dah ler masa kita kat KLIA tu pukul 915malam. Bayangkan kawan aku speeding untuk sampai kat LCCT sebelum kul 10malam. Jauh gak kalu dari KLIA ke LCCT tu. Mungkin terasa jauh sebab nak cepat kan. Tup-tup sampai gak kitaorang dekat LCCT kul 950malam, berlari-lari macam adegan movie, sambil aku berlari, seluarku yang sudah longggar (ehem2) asyik nak terlondeh.. So akhirnya dapat gak la jumpa, bersalaman dan berpelukan. Tah bila la dapat jumpa lagi. Mungkin satu hari nanti. Kitaorang akan ke Melbourne!.. hahaha.. Setelah melambai-lambai mengucapkan selamat tingal, kitaorang singgah di Starbucks LCCT. hahaha.. Tak boleh nampak Starbucks tul. Dah ler pada mulanya nk g gym, tp xpe, dengan adegan lari-lari tu dah cukup kuar peluh. hahaha... 

Dekat Starbucks aku pilih Hot Choc, creme brulee dan satu lagi aku tak ingat, sebab ari tu ada member makan benda tu, aku rasa tak sedap disebabkan tekak aku semacam. Akhirnya terbukti lah aku demam.. err err err...




Comments

  1. hehehhe demam ker... kesian. bawak2 le diri tu pi klinik yer

    ReplyDelete
  2. demam real ke tak ni?lai punyer ler ber round2...minum starbucks mcm x minum sepuluh hari....wakakaka.....jom melbourne!heheh

    ReplyDelete
  3. sudah pergi. not bad le melbourne..

    ReplyDelete
  4. saya xperlu pergi kelinik. umah ada byk ubat

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Handmade Design Phone Case

AMG

Leo oh leo