Sunset

 Suasana Sunset (matahari turun) ialah suasana kegemaran aku, terutama pabila ekor matahari hampir hilang ditengelami malam disamping tu, perasaan seperti ada sinar lain keesokkan harinya didalam pikiranku. Sebab tu aku banyak snap gambar Sunset. Tak kira dekat gan tasik ke, pantai ke, tengah bandar ke, gunung ganang ke, selagi lighting Sunset tu disebalik awan-awan tebal tu membuatkan aku tersenyum. Dekat Malaysia Sunset paling cantik dekat KK waterfront Kota Kinabalu Sabah. Dulu masa selalu pergi KK, mesti aku akan spend masa lepak sambil tengok Sunset dekat situ. Wishlist aku nak snap gambar sunset ialah Waikiki, Oahu Hawaii. Semoga berkesempatan untuk sampai disana. InsyaAllah..



Kota Kinabalu, Sabah



Waikiki Oahu, Hawaii


Credit to pictures Owner


Comments

Popular posts from this blog

Handmade Design Phone Case

AMG

Leo oh leo