2

Wednesday, January 5, 2011

Happy New Year?

2010 ?

Banyak benda belaku pada diri ku. Aku malas nk ulas panjang. Biarlah ia berlalu tanpa aku sedari. Apa aku boleh katakan? Most of them are to stupid to insult. tq


2011?

Ramai yang dah berkobar-kobar dengan azam masing-masing. Aku? tak terpikir apa azam tahun ni. Kalau ada pun akan aku buat dahulu baru aku canang kemudian.

Sambutan tahun baru tahun ni aku xda nak pergi havoc2, just duk dekat rumah, pergi beli domino's pizza, naik tingkat paling atas sekali dekat rumah ni, dan tunggu untuk melihat percikkan bunga api. Dapat la tengok dari KLCC, the curve, bukit bintang, dataran merdeka, PJ, dan genting highland. Lama juga la bertapa dekat atas bumbung tu. Tapi bila di fikirkan, berbaloi juga. Tak perlu ingat tentang jam dekat tengah jalan, clubbing penuh dengan orang etc2.

Semoga sentiasa sihat dari segi fizikal dan mental sepanjang tahun ni, ku tujukan doa ini kepada keluarga, kawan-kawan, rakan-rakan istimewa dan tak lupa juga follower2 aku. Tq guys!


11)



Post Comment