Loser ke ?

SUCKERRRRR!

Hahaha.. ketawa aku bila melihat proses pembalasan dendam (konon nya berjuang habis-habiskan) nak kenakan aku balik. Siap gambar aku pulak di blur2 kan.. dah xda modal la tu. (bak kata kawan aku, tak lama lagi mati kegemukkan la tu, sikit je lagi.. mari kita lihat) xpe ler cik dik oi.. gua xberbulu pun, pampang macam mana pun pic-pic aku, aku tarak kisah, kalu dah over sangat, tunggu je la legal action dari aku.. sementara tu, janji ko gembira sebegitu rupa dan dapat tidur dengan lena sepanjang hari. Ops.. sepanjang hari...

Ada juga yang komen pasal fizikal aku. hak hak hak .. xda modal la tu. Tu cermin ada ke idak kat umah masing-masing. Kalau tak ada, sila la pakai side mirror kat motor masing-masing tak pun kedai dua hengget bersepah kat mana-mana yang korang boleh beli cermin. Malas la pulak nak membebel banyak-banyak pasal fizikal orang ni, nanti ter"fames" pulak. Kalau ter"fames" nanti, aku pulak yang tak senang duduk. Bila aku senyap, masing-masing nk over shadow aku.. Hak hak haktuih!...

Ada juga insan sekor ni. Boleh pulak cakap pasal agama gan aku. Siap cakap nak haramkan segala-galanya. Kalu nak haram kan, haram kan la..xperlu satu pelusuk dunia ko nk sampaikan. tak apa la sampai ko gembira sambil isap batu pun ok gak. Bahagian aku mengenai haramkan segala benda tu, aku malas nk cakap. Selagi aku ikhlas, aku ikhlas. Buat apa la aku nak berperangai budak-budak nk meng"cop"kan halal haram. Sekali lagi mari kita saksikan. Tersungkur nya ko satu hari nanti. Eh bukan dah tersungkur ker? ala ala pencacai meminta duit sana sini dari org? baik ko jadi pelacur aje ler.. eh laku ke jadi pelacur kalu celah bedah berkerak sana sini, lalu mengcaver dengan bedak.. Ops.. haram haram haram tu... dunia akhirat katanya.

So aku rasa biar ler entry pasal mereka ni sampai sini or, mungkin yang terbaik, aku tak kuarkan lagi entry pasal benda-benda macam ni. Lagi di layan lagi berkobar-kobar mereka nak membalas. Kalau membalas dengan cara pro xpe gak, ni ala ala balas macam akal kat tapak kaki. Yang tak boleh bla tu, nak juga masing-masing rikki aku nyer blog. Kenapa? seronok ya? Terima kasih. 

Salah dariku harap di ampun, Salah mu juga aku dah siap-siap ampun kan. Tak akan aku mengambil "port" benda ni lagi, lalu ku campakkan nyer jauh dari memori ku. Semoga korang maju kehadapan dan diberkati olehNYA -ed eron

15)

Comments

  1. salam en ed : aper hal ni abe? tak habis2 lagi ker korang ni...

    ReplyDelete
  2. xda pe ler korang ni.. saje melayan org2 yang otaknya ditelapak kaki lembu...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Handmade Design Phone Case

AMG

Leo oh leo