Michael Buble & Maroon 5

Selamat 11/1/2011 bersamaan 11111. Cun kan tarikh pada hari ini. Coretan bingkisan aku pada hari ni mengenai konset yang akan berlansung kat KL pada tahun ni. Dua konset yang aku nantikan setelah menunggu dengan begitu lama. Semua sedia maklum bahawa aku memang minat gila dekat Michael buble dari sejak penerbitan album beliau yang pertama. Cukup gembira tak terkata sehingga aku membuat post ini. Ingat lagi masa pergi mini konset Michael buble di Carcosa Seri Negara beberapa tahun yang lampau.. dengan sapa? jeng jeng jeng... biarlah ia berlalu. Sekarang ni aku mmg looking forward untuk pergi ke konset MB ni. Hahaha. 

Sedang-sedang meneliti konset-konset yang akan berlansung kat KL pada tahun ni aku ternampak satu lagi konset yang menarik perhatian aku. Maroon 5 !! Banyak ok lagu-lagu fav dari maroon 5 ni. Aku harap konset berkenaan Maroon 5 akan nyanyi lagu cover Alicia Keys If I Ain't Got You.. Tengok la jikalau ada kesempatan ada rezeki aku akan pergi kedua-dua konset tersebut. Kena kumpul duit dari sekarang sebab nak dapatkan seat yang terbaik. Tp setelah aku check dekat website www.maroon5.com tak ada lak diaorg cakap tour dekat KL. Mungkin tak update lagi. Tak pe, kita tunggu sama-sama.
                                                Harap dia nyanyi lagu ni!

                                  Maroon 5 aku nak dia nyanyi lagu cover ni

14)

Comments

  1. wow..
    semoga dapat tiket..
    aku tak minat konsert2 dah..
    dulu dah puas dah ngan konsert2.

    ReplyDelete
  2. wow gak...
    aku tak pernah pi konsert2 ni
    konsert free pernah ler...
    bile ko nak belanja aku ed?

    ReplyDelete
  3. wow madey dah xmo konset2..

    wow apiz suh banjer.. ingat murah ka tiket konset2 mcm ni.. mau makan 300 400... hahaha...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Handmade Design Phone Case

AMG

Leo oh leo