2

Tuesday, March 6, 2012

Itik dan Starbucks

Semalam kitaorg pergi makan itik. err itik? itik pangang? ye itik pangang, pergi makan gan fred dan daus. Ya daus yang datang lambat tu. Yang geds dia agak menjadi lately ni. Ampun daus!.. ahahaha. ini kali kedua makan itik. Tempat yang sama. mula-mula ingat nak makan kat tempat lain akan tetapi daus yang geds itu lambat sampai so kedai yang satu lagi dah kehabisan itik. So makan la dekat tempat yang sama iaitu Roast Chicken di TTDI. Yang penting aku tak snap pun makanan yang aku makan. Lupa... excited sangat kot.






Abis aje makan, aku ajak dua ketul ni pergi mengeteh. Akan tetapi daus cakap jom pergi starbucks ttdi yang baru buka. Dia kata nak banjer. Aku gan fred tak paksa dia ek. Dia yang banjer. tq daus!. ok cerita tentang starbucks dekat ttdi. Baru bukak 28 feb ari tu. Semua nampak baru, pekerja pun baru, dan pekerja agak lembab sebab baru masuk keje katanya. Sampaikan air yang aku oder tu pun xbest mcm biasa. Lebih susu dari frap. Malas nk melahar, aku minum aje ler. Ada beberapa keping gambar dekat starbucks baru ni. Bagi starbucks ni macam tempat pakcik-pakcik dan Makcik-makcik. Untung orang muda dan perokok macam aku memang tak sesuai sebab tempat duduk untuk perokok kat luar sikit aje. Diskriminasi! hahaha... larikkk




Post Comment