2

Saturday, March 3, 2012

Makan terus Insaf!

Minggu lepas aku dapat kembali HTC balik. Seronok sangat sebab hampir 2 minggu ketiadaan smartphone. Pada hari yang sama gak aku terasa insaf. Kenapa insaf? Insaf sebab makan nasi briyani dekat restoran insaf yang terletak berhadapan kamdar jalan TAR tu. Berbalik sebab apa aku insaf? Insaf lah!. Mahal ok. Ni menu yang aku makan untuk dua org.
1- 2 set nasi briyani, ayam goreng dan ayam masak masala.
2- 1 sotong yang panjang dia lebih kurang 8cm
3- 2 air buah

dan jumlahnya ialah RM46!, dah le kedai bau lipas, bos kat situ pun menyombong nak mam***, pas dapat bil, aku menyumpah dalam hati ler. Siap cakap "terus aku insaf makan dekat sini". Dengan ini, aku tak mahu langsung nak "suggest" kedai ni. Sedap lagi makan dekat JM Briyani. So jangan pulak anda terkena lalu insaf sepanjang hari. :)

Insaf terus

Post Comment