Launching for new Blog

Selamat Datang ke blog Dunhill guy, Di sini saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kerana singgah di blog saya. Dengan pertolongan Encik Apiz (salah satu follower setia) maka tercipta la satu blog baru untuk diri saya malah untuk tatapan semua. 

Sambil tersenyum riang dan cover macho dengan ini saya merasmikan http://dunhillguy.blogspot.com pada Hari Rabu bersamaan 
1 December 2010 sebagai tarikh perasmian blog ini. Segala pandangan, pendapat, maklum balas, amat saya hargai. Coretan hasil taipan ialah mengikut peredaran hidup saya sebagai Ed Eron. Saya ingin berkongsi dengan anda semua. Terima Kasih. 

potong riben
                  

(1)
  

Comments

  1. hi ed eron. tahniah, aku harap belog ko ni akan berkekalan. jgn jadi blog terbiar jer

    ReplyDelete
  2. wow, ayat launching blog ko, kata ganti nama yg sgt sopan 'saya' gitu huhuhu

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Handmade Design Phone Case

AMG

Leo oh leo