Salah Fashion?

 
 Pada hari yang aman, saje membelek2 facebook, tetibe aku terbaca salah satu dari list fren aku mengatakan sesuatu dekat seorang budak lelaki ni. Lama aku amati gambar profile budak lelaki tersebut. Owh.. pergi jalan-jalan or picnic kot dekat P.D. Tapi ada sesuatu yang membuatkan aku tetarik. Puas aku belek-belek. Owh rupanya dak lelaki ni terlebih sudah berfasionita dekat P.D. 

My bad kalau aku rasa mmg xsesuai pun berpakaian macam tu. Bukan sepatutnya kalu kita ke pantai, pulau dan sebagainya, kita lebih bersantai. aku kalu bole nk telanjang dah lama aku telanjang hahaha.. Bukan ala ala nk pergi clubbing. Xda pun clubbing kat P.D tu dik oi.. Bak kata orang, selagi baju tu berjenama, tak akan le kita nak bawak or pakai kehulu hilir, Ingat cuaca dekat P.D tu sejuk ka? Adakah semata-mata jenama kita perlu lupe bila kita nk pakai baju tersebut. Aku ni bukan le gemar sangat nk berfashion, tp secara logicnya kan ler.. betul apa yang aku cakapkan ni..


Xpanas ke dik oi?
Pakai santai macam ni pun dah kira ok.
3)

Comments

  1. mmmm...pada firasat akak le....yup...aku setuju bebenor...lain la pantai kat norway ke scandinavia ke ireland ke....yg mana suhu teramat lah low...even ade yg almost 2 degrees....ni...mcm nak buat sauna je.......kakakakaka....

    ReplyDelete
  2. aku klu jalan2 kat kl pon tak berpakaian macam tu.. pakai t-shirt ngan seluar pendek jer lebih selesa

    ReplyDelete
  3. betul tu kak joe.. patut pun gue membebel disini sebab bagi kesedaran umum betapa nk berfashion pun bertempat ok..

    betul tu apiz.. biasa le budak ni.. nk cari gelemer kot... muahaha

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Handmade Design Phone Case

AMG

Leo oh leo