2

Sunday, May 8, 2011

Buku oh buku....

Buku oh buku. Kenapa engkau tebal sangat. Arghh.. banyak buku dibeli, dari Dr M sampai ler buku-buku yang senang dibaca. Percaya ataupun tidak, satu buku pun aku xbaca lagi dari hari pembelian. Pemalas nya. Kenapa aku malas sangat ni? Ni mesti mengadap laptop banyak sangat ni. Sampaikan jadi pemalas untuk membaca buku-buku yang dibeli. Semua buku yang dibeli sangat menarik. Berkobar-kobar masa tengok buku tu. Bila dah ada, jadi pemalas.. Tak pe, akan aku mula membaca pada minggu depan. Nak tak nak aku kena baca. Tak boleh nak tangguh-tangguhkan lagi.

Kena kurangkan bermain dengan My S (laptop) err... Seperti yang korang ketahui, memang kecuh jugak aku ni kan. Bukan untuk menunjuk, bahkan aku mahu berkongsi apa yang aku ada dengan semua kawan-kawan. Terpulang la korang nak jeles ka, mengata ka, janji aku buat apa yang aku suka. Rasanya ramai yang minat membaca kan. Tak kisah la hendak baca apa pun. Kalau ingin memajukan diri anda dengan bahasa Inggeris, sila lah baca dengan kerap. Tidak memerlukan kos yang banyak untuk bercakap, faham, menulis dalam bahasa Inggeris. Semuanya dalam diri sendiri. Mahu ataupun tidak. Terpulang...




Post Comment