HTC Incredible S

Sudah la. Cukup dengan lagu-lagu yang aku dah post.. Sebagai mana dimaklum kan dan dikecuhkan di Facebook, bahawasanya saya telah memiliki Handphone baru, iaitu HTC Incedible S. Sepanjang memakai handphone ini, saya merasa gembira, So rasanya tak perlu lak aku nk "compare" kan dengan mana-mana handphone, Iphone ka, samsung ka, nokia ka, blackberry ka semuanya handphone gak. 

Masing-masing ada keistimewaan sendiri. Dan tak perlu nak melatah bila mengatakan "hangphone ko xda ni, handphone aku tak da ni". Sila jangan jadi budak-budak. Walaupun aku dah membaca beberapa komen mengenai apple ka, android ka, bada ka. Aku peduli apa jikalau manusia-manusia ingin mengatakan android nyer "free application" adalah "crap". Setahu aku, semua free application xda la crap mana pun. Bak kata orang, seperti berkata/bercakap dihadapan cermin. Sila tengok "application apple" gan "application android" yang free. SAMA!!! tett!!.. apa-apa la labu.

So bagi aku, kalau dah ada handphone tu, terpulang la pada masing-masing nak guna macam mana. Kalau mampu nak pakai mahal, pakai.. xmampu beli, beli yang murah. Tak ada nyer aku nak pandang "Slack" dekat mana-mana handphone pun. Janji leh bergayut, sms dan etc. Cuba bayangkan korang tanpa handphone, mahu menggelabah sepanjang hari...

Comments

  1. henpon aku adalah motorola L7 sejak beberapa tahun yang lepas. macam tak berminat jer nak tukar2 henpon ni. suke lagi beli perabot... hahhaa bole?

    ReplyDelete
  2. owh ada rezeki nnt abe apiz mesti tuko nyer hp.. ala.. hp biasa2 aje ni.. saje nk tambah koleksi tepun... wow suka beli perabot ya skrg ni.. mcm org dah nk kawen lak.. beli perabot bagai...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Handmade Design Phone Case

AMG

Leo oh leo