My S...

Eh lupa nak bercerita tentang My S.. bukan My ASS yer.. err..err.. ok berbalik pada cerita yang aku nak cerita ni. Ada je benda aku nak membebelkan. Ok macam ni. Aku juga telah memiliki satu benda yang aku Sayang sangat-sangat. Alah.. korang mesti dah tau apa dia. Terkecuh lagi dekat Facebook. Aku yang kecuh ke atau kekawan yang tau telah mengkecuhkan suasana. 

Aku telah memiliki sebuah laptop baru. Jenis apa? Jenis Fav aku la. Sony Vaio. Aku panggil My S tu bukan sebab Sony. Ni disebabkan aku punya vaio series. Aku memiliki Sony Vaio S Series High End edition. Akhirnya aku memiliki juga laptop yang sangat menyenangkan aku. Tak kira la nak buat keje ke, nak berfacebook ke, nak main game ka. Kini tiada lagi tersangkut-sangkut bila aku pakai laptop. Mudah, lancar, dan ringan. Eh lupa. aku nyer laptop berwarna hitam. Kalau nak tengok "spec" dia sila g SINI.

Comments

  1. wow... aku nyer lappy pon sony viao gak tp tak tau series ke berapa.. tak bole le nak panggil my S kan. oh ya... kaler... ermm kaler ape ni...??

    ReplyDelete
  2. kaler itam tapi body dibuat daripada body kapal terbang. ringan la. ya i love my S.... really love it

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Handmade Design Phone Case

AMG

Leo oh leo