2

Thursday, May 26, 2011

Macam kanak-kanak..

Pusat sains? penah pergi? sepanjang hidup aku tak penah jejakkan kaki kat sini. Walaupun lalu jalan ni hari-hari aku tetap tidak sempat nk pergi. Dah banyak kali aku membebel nak pergi kat sini. Tapi tiada kesempatan. So apa lagi, hari selasa lepas aku berkesempatan pergi gan kawan aku. Wah seronok gila masa sampai situ.
penah nampak tak bangunan ni?

So dengan membayar sebanyak RM10 aku dapat masuk!! Murah aje kan? Dalam masa itu juga ada pameran dinosaur so bole la aku menjenguk sekali. Ok la aku malas nak membebel banyak-banyak. Banyak informasi yang kita boleh dapat dekat sini. Kalau rasa-rasa nak menambahkan ilmu didada, kunjungilah pusat sains ini.Di sini aku upload beberapa pic yang aku snap dekat Pusat Sains Negara.




Malas tahap gaban ni, so aku postkan gambar-gambar yang di ambil masa kat Pusat Sains Negara. Hari tu ada masalah untuk mengpostkan gambar...

















Post Comment